maandag 19 juni 2017

Climbing Orchid

Hallo Allemaal,
Ik heb vandaag met het warme weer een kaartje gemaakt met de nieuwe set
Climbing Orchid. Wat een leuke veelzijdige set is dit.
Dit was ook de eerste set die ik heel graag in mijn bezit wou hebben uit de nieuwe catalogus. Er komen hier vast nog wel meer kaarten met deze set voorbij. Ik kijk in de vensterbank en er zijn voorbeelden genoeg wat ik kan namaken.

Dit is wat je nodig hebt:
* Climbing Orchid stempelset
* Orchid Builder Framelits dies
En deze kun je ook als bundel kopen met 10 % korting dit is het nummer 145334 pagina 21 in de catalogus.
* Whisper White Cardstock
* Rich Razzleberry Cardstock
* Daffodil Delight Cardstock
* Rich Razzleberry Inktpad
* Daffodil Delight Inktpad
* Multipurpose Liquid Glue
* Stampin' Dimensionals
* Mini Stampin' Dimensionals
* Big Shot
* Stampin'Trimmer







Heb je vragen of wil je bestellen stuur een mailtje naar : bestofstampin@gmail.com
En ik maak het graag voor je in orde.
Groetjes,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten