maandag 10 april 2017

Hallo Allemaal,
Hier even weer een berichtje.
Ik heb een kaartje gemaakt met Rose wonder stempelset maar op een andere manier als het kaartje op 6 april 2017.
Ik heb de roos ingekleurd met de aqua painter met real red.  En daarna heb ik de real red marker gebruikt. De bladjes heb ik met Pear Pizzazz en aqua painter ingekleurd.  Ik ga nog even verder met oefenen maar het is wel erg leuk om te doen.


Dit is wat je nodig hebt:
*  Rose Wonder Stempelset
*  Rose Garden Thinlits Dies
*  Enamel Shapes Real Red
*  Multipurpose Liquid Glue
*  Whisper White Cardstock
*  Night of Navy Cardstock
*  Aqua Painter
*  Real Red inktpad
*  Real Red marker
*  Pear Pizzazz inktpad











Heb je vragen kun je even een mailtje sturen naar : bestofstampin@gmail.com
Leuk als je een reactie achterlaat.
Groetjes,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten